6/8
Příbory Christofle: Jednička v oboru stolního náčiní

Příbory Christofle: Jednička v oboru stolního náčiní

6. srpna 2009 v 00.00 , Design , Kuchyně , Nádobí , Příbory

Sponzorované odkazy:

Značka Christofle patří k těm několika z mála v oblasti stolního náčiní, kterou není třeba příliš zevrubně představovat. Za jméno této francouzské společnosti hovoří téměř stoosmdesátiletá historie, která je protkána bezpočtem úspěchů. Reputace nejvyšší kvality a elegance zároveň činí z Christofle, tradičního výrobce stříbrných příborů a nádobí, velikána, jenž ve svém oboru prakticky nenachází konkurenci. Během své existence byla značka Christofle svědkem množství často revolučních změn. Třebaže ne všechny měla na svědomí, v každé éře si dokázala vydobýt uznání a místo u všech významných událostí.

Příbory a talíře Christofle používali při stolování králové, politici, nejúspěšnější podnikatelé, vědci, umělci i hvězdy kulturního světa. Nádobí Christofle bylo a je považováno za nezbytnost na všech luxusních místech. V palácích, prezidentských vilách, na palubách nejobjevnějších zaoceánských parníků i ve vozech první třídy transsibiřské magistrály či Orient Expressu, všude tam se značka Christofle dostala a dělala radost svou dokonalostí. Napříč svou historií se představitelé Christofle vyznačovali jedinečným citem pro výběr těch nejtalentovanějších osobností, jež se podílely na vzniku kolekcí této značky. Z těch nejslavnějších jmenujme Man Raye, Jeana Cocteau, Giò Pontiho, Christiana Fjerdingsatda, z těch aktuálních uveďme například Andrée Putmana, Martina Szekelyho, Ora-Ïto či Richarda Huttena.

Christofle hvězdou v oboru i jinde

Jak je vidět, společnost Christofle neztrácí ani po letech elán, a jak prohlásil jeden renomovaný novinář, má všechny předpoklady stát se celosvětovou jedničkou. Základem pro to je mladý perspektivní tým, který se drží čtyř zásad. Zaprvé je to jednoduchost, neboli snaha přistupovat ke všem záležitostem selským rozumem a volit ta nejjednodušší a nejefektivnější rozhodnutí. Dále je to odhodlání pouštět se do stále nových věcí, neustále sledovat dění v oblasti technologií i vkusu zákazníků a přiměřeně na ně reagovat. Při tom všem však dodržovat tradice, mezi něž patří i přirozená starost o svého zákazníka. V neposlední řadě je to úcta, s níž přistupují nejen ke svým zákazníkům, ale i partnerům a prodejcům.

Maurizio Borletti, současný majitel společnosti Christofle, nadále zdokonaluje své rodinné stříbro a stejně tak investuje svůj čas do rozšiřování nabídky Christofle. Vedle tradičních příborů a talířů jsou to různé mísy, hrnce, chladící nádoby, degustační pomůcky, sklenice, konvice, vázy, ale i stojany na svíce, obrazové rámy, různé dekorativní předměty, hodiny, šperky a klenoty. Ke stříbru jako výhradnímu materiálu byla přidána kvalitní ocel. Výrobky značky Christofle se vyrábějí přímo ve Francii a Brazílii a jsou prodávány ve čtyři sta sedmdesáti pěti obchodech.

zdroj: https://www.christofle.com

Sponzorované odkazy:

HOMEMAG je magazín o trendy bydlení, moderním nábytku a designu.

RSS