8/1
Technická správa nemovitostí pro SVJ

Technická správa nemovitostí pro SVJ

8. ledna 2020 v 22.00, Domy

Technická správa nemovitostí pro SVJ je pro vás to pravé, pokud objednáváte řadu různých služeb u mnoha jiných dodavatelů. Staráte se o denní údržbu zařízení, ale i o úklid v okolí domu včetně údržby zeleně? Vaše společenství vlastníků jednotek (SVJ) mívá přetrvávající potíže s komplexním fa­cility managementem? Potom přenechte práci profesionálům z Prague Property Management (PPM) a ušetříte čas, starosti i nemalé peníze.

Facility management a technická správa nemovitostí pro SVJ

Pokud jste členem SVJ, členem kontrolní komise či výboru SVJ, pak nám dáte za pravdu, že se pod odpovědnou technickou správu domu řadí celá řada úkonů. Rozhodně se nejedná jen o výměny technických zařízení či zámků od vchodových dveřích domu. Pojďme se proto podívat na kompletní soupis povinností, které má vedení SVJ při technické správě domu.

  • Převzetí správy většiny technologií a zařízení v domě včetně výtahů, klimatizace i kotelny
  • Zajišťování oprav a údržby všech technologických zařízení
  • Odborné revize vyhrazených technických zařízení
  • Odpovědné vedení elektronické online evidence revizí a údržby
  • Údržba, opravy a revize kotelny
  • Zařízení výměn, odečtů a rozúčtováni měřidel tepla i vodoměrů
  • Nepřetržité poskytování služeb vyprošťování z výtahů

Technická správa nemovitostí pro SVJ zahrnuje také zajištění havarijní služby a v rámci facility managementu i nákladovou optimalizaci provozu všech zařízení v domě.

Technická správa nemovitostí pro SVJ a denní údržba objektu od PPM

K technické správě domu se pojí také jeho denní údržba. Ta se skládá z mnoha dílčích činností, které si žádají vaši pozornost, odborný dohled a pravidelné řešení.

  • Periodické vizuální kontroly společných prostorů a částí domu
  • Zajištění nonstop havarijní služby v oblastech voda, topení, plyn, kanalizace, elektro
  • Evidence škod, pojistných událostí a reklamací na společné prostory objektu a jejich vyřizování
  • Zajišťování oprav technologických zařízení
  • Nepřetržité vyprošťování z výtahů
  • Správa klíčového a kartového systému domu
  • Řešení drobných oprav jako je výměna žárovek, seřízení dveří, vynášení odpadkových košů a další
  • Průběžná obměna nástěnek v rámci jednotlivých vchodů domu
  • Evidence stížností vlastníků a jejich řešení

Potřebujete nahlásit závadu, nebo se na něco v rámci údržby domu zeptat? Pa je tu pro vás Elektronický Domovní Asistent (EDA). Prostřednictvím našeho moderního nástroje EDA můžete nahlásit jakýkoliv problém nebo podmět. Jednak se nestane, že by se na vás požadavek či hlášení závady zapomnělo, ale také se nedovoláte do žádného call centra. EDA tvoří naší renomovaní specialisté, kteří se o vaše hlášení ihned postarají.

HOMEMAG je magazín o trendy bydlení, moderním nábytku a designu.

RSS